Generelle oplysninger 

Molsbolsjer.dk drives af:
Mols Bolsjer A/S
Adelgade 5A
8400 Ebeltoft
Tel: 61504455
Mail: [email protected]

CVR: 28886284

Priser

Alle priser på molsbolsjer.dk er angivet i DKK inkl. 25% moms

Lagerangivelser

Alle lagerangivelser er vejledende da produkter i mellemtiden kan være solgt i vores fysiske butik. Hvis en varer er udsolgt og den normale leveringstid ikke kan overholdes, kontaktes i pr mail.

Bestilling

Ud for hver vare kan du klikke på det antal du ønsker. Når du har bestilt, bliver din(e) vare(r) automatisk lagt i indkøbskurven. Fortsæt til kurven og tjek, om det er det rigtige, der ligger i den.

Betaling

Du kan betale med Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, MobilePay, Maestro, American Express og Diners.

Molsbolsjer.dk anvender en betalings-gateway fra ePay. Pengene bliver ikke trukket på dit kreditkort før vi sender pakken.

Fragt

Vi benytter GLS. Ved ordrer på mindre end dkr 500 tillægges et fragtgebyr efter GLS gældende takster. Ved ordrer på over dkr 500 til Danmark er der fri fragt.

Prisen oplyses i forbindelse med checkout

Levering

Afsendelse af varen sker normalt inden for 1-4 arbejdsdage fra bestillingsdagen. Ved bestilling af varer, som ikke pt. er på lager, bliver du kontaktet via e-mail. I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen.

Prisfejl

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Ifølge forbrugeraftaleloven er der IKKE fortrydelsesret på levnedsmidler. Dvs. f.eks. bolsjer, chokolade og andet slik.

Fortrydelse af en del af købet 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering 

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Ingen fortrydelsesret 

Disse aftaler kan ikke fortrydes:

– Varer som kan betegnes som levnedsmidler.

– Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt.

– Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Mols Bolsjer A/S
Adelgade 5A
8400 Ebeltoft

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

Fortrydelsesret i erhvervskøb

Der er ingen fortrydelsesret ved B2B køb.

Reklamationsret 

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. 
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Bemærk at reklamationsretten kan være begrænset af varens naturlige holdbarhed.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til: 

Mols Bolsjer A/S
Adelgade 5A
8400 Ebeltoft

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Klageadgang 

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte vores kundeservice på [email protected]

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Til:

Mols Bolsjer A/S
Adelgade 5A
8400 Ebeltoft
[email protected]

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: ___________________________

 

Forbrugerens navn: __________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: ____________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)