Vælg en side
Generelle oplysninger 

Molsbolsjer.dk drives af:
Mols Bolsjer A/S
Adelgade 5A
8400 Ebeltoft
Tel: 61504455
Mail: info@molsbolsjer.dk

CVR: 28886284

Priser

Alle priser på molsbolsjer.dk er angivet i DKK inkl. 25% moms

Lagerangivelser

Alle lagerangivelser er vejledende da produkter i mellemtiden kan være solgt i vores fysiske butik. Hvis en varer er udsolgt og den normale leveringstid ikke kan overholdes, kontaktes i pr mail.

Bestilling

Ud for hver vare kan du klikke p√• det antal du √łnsker. N√•r du har bestilt, bliver din(e) vare(r) automatisk lagt i indk√łbskurven. Forts√¶t til kurven og tjek, om det er det rigtige, der ligger i den.

Betaling

Du kan betale med Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, MobilePay, Maestro, American Express og Diners.

Molsbolsjer.dk anvender en betalings-gateway fra ePay. Pengene bliver ikke trukket p√• dit kreditkort f√łr vi sender pakken.

Fragt

Vi benytter GLS. Ved ordrer på mindre end dkr 500 tillægges et fragtgebyr efter GLS gældende takster. Ved ordrer på over dkr 500 til Danmark er der fri fragt.

Prisen oplyses i forbindelse med checkout

Levering

Afsendelse af varen sker normalt inden for 1-4 arbejdsdage fra bestillingsdagen. Ved bestilling af varer, som ikke pt. er p√• lager, bliver du kontaktet via e-mail. I tilf√¶lde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestr√¶ber vi os p√• hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan g√łre i sagen.

Prisfejl

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, n√•r du handler hos os. Fortrydelsesfristen udl√łber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i √©n ordre, men de leveres enkeltvist, l√łber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Best√•r ordren af flere partier eller dele, udl√łber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

Fristen indeb√¶rer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit k√łb. Du kan sende en mail til kundeservice@molsbolsjer.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde k√łbet ved at n√¶gte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

If√łlge forbrugeraftaleloven er der IKKE fortrydelsesret p√• levnedsmidler. Dvs. f.eks. bolsjer, chokolade og andet slik.

Fortrydelse af en del af k√łbet¬†

Hvis du har k√łbt flere varer hos os, har du mulighed for at sende √©n eller flere varer retur, selvom de er k√łbt i √©n ordre.

Bem√¶rk, at du ikke f√•r fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit k√łb.

Returnering 

N√•r du har givet os besked om, at du vil fortryde dit k√łb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Ingen fortrydelsesret 

Disse aftaler kan ikke fortrydes:

– Varer som kan betegnes som levnedsmidler.

РLevering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt.

РLevering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet v√¶rdi, og det skyldes at du har brugt den p√• en anden m√•de, end hvad der var n√łdvendigt for at fastsl√• varens art, egenskaber og den m√•de, den fungerer, kan du kun f√• en del af k√łbsbel√łbet tilbage. Bel√łbet du kan f√• tilbage afh√¶nger af varens handelsm√¶ssige v√¶rdi, og i visse tilf√¶lde kan det betyde, at du kun kan f√• fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medf√łre en v√¶rdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af k√łbsbel√łbet¬†

Hvis du fortryder dit k√łb, f√•r du dine penge tilbage. Hvis varen er v√¶rdiforringet, fratr√¶kker vi det bel√łb, du h√¶fter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagef√łrer pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved k√łbet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Mols Bolsjer A/S
Adelgade 5A
8400 Ebeltoft

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan ogs√• fortryde k√łbet ved at give os besked og aflevere den personligt p√• ovenst√•ende adresse mod forudg√•ende aftale.

Fortrydelsesret i erhvervsk√łb

Der er ingen fortrydelsesret ved B2B k√łb.

Reklamationsret 

N√•r du handler hos os som forbruger, g√¶lder k√łbelovens regler for varek√łb. ‚Ä®Det betyder, at du har reklamationsret i 24 m√•neder. Bem√¶rk at reklamationsretten kan v√¶re begr√¶nset af varens naturlige holdbarhed.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ‚ÄĚrimelig tid‚ÄĚ efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to m√•neder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid v√¶re rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk ogs√• at f√• en kvittering for afsendelse, s√• vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til: 

Mols Bolsjer A/S
Adelgade 5A
8400 Ebeltoft

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Klageadgang 

Hvis du som forbruger vil klage over dit k√łb, skal du kontakte vores kundeservice p√• kundeservice@molsbolsjer.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en l√łsning, kan du sende en klage til:

Center for Klagel√łsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

Har du bop√¶l i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her –¬†http://ec.europa.eu/odr

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten g√łres g√¶ldende)

 

Til:

Mols Bolsjer A/S
Adelgade 5A
8400 Ebeltoft
kundeservice@molsbolsjer.dk

 

Jeg meddeler herved, at jeg √łnsker at g√łre fortrydelsesretten g√¶ldende i forbindelse med min k√łbsaftale om f√łlgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: ___________________________

 

Forbrugerens navn: __________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: ____________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)